29 juni 2015

Idag passar jag på att njuta

Mannen har åkt och jobbat och hundarna sover och jag njuter
av en ledig dag med inga måsten efter en fart fylld helg.

Fre kväll och hela långa lördagen jobbade jag.
I går va jag ledig och då va vi på konfirmation hela dagen.
När vi kom hem så gav vi hundarna mat sen åkte vi och storhandlade.
Så skönt att slippa göra de till helgen som kommer :)

Upptäckte något konstigt i går. Vet inte vem som snott lampa på
balkongen och lämnat en liten bit kvar?


Fick åka till öb idag och köpa en ny och då hittade vi dessa
lampor så får se hur dom lyser i kväll :)


Nu har jag målat naglarna och väntar på att Jessica och tjejerna
ska komma hem så vi kan fika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...