26 juni 2015

Jobbar helg

Godmorgon
Som vanligt får jag ångest så fort jag ska jobba helg :(

Tur de bara är i kväll och i morgon då jag är ledig sönd.

I går kväll tog vi en hoj tur och kollade på William när han körde gokart.
Vädret va strålande hela tiden vi va där, men när vi åkte hem började skitvädret
i kungsängen.
Tänk att de bara MÅSTE komma regn varje dag, så less :(


Inte ofta man har turen att få kort på far och son :)


Aston meckar cykel


När de va dags att lasta och åka hemfick Aston prov åka gokarten :)


Nu ska jag straxt jaga upp mina hundar och ta en promenad innan jag 
startar dagen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...