15 juni 2015

Sommar i några dagar

Vilket väder vi vi hade förra veckan och i helgen, så härligt.

Fredagen satt jag ute i solen hela dagen, Jessica kom oxå och solade.
Sen på kvällen grillade vi hos Jessica och satt ute hela kvällen och mös i värmen.

Lördagen blev solning på dagen och på kvällen åkte mamma, pappa, jag och mannen
till sonen och fikade. Dom höll på att bygga ny altan.

Aston och William cyklade som tokar :)


På söndagen åkte vi tillbaka till sonen och mannen hjälpte honom att bygga
på altanen, själv satt jag och tittade på då jag inte kunde göra så mycket :)


Nu är i alla fall deras fina altan klar.

Måste ju visa att Aston är så duktig att hålla balansen på sin cykel :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....