02 juli 2015

Grillning

Godkväll

Hua va jobbigt de är att  jobba i denna värme, men nu har jag jobbat klart
för denna vecka och är ledig i 4 dagar :)

Idag har vi varit hemma hos en jobbarkompis och grillat.
Hundarna röjde och badade för fulla muggar medans vi käkade :)

När jag kom hem så va jag så svettig så jag fortsatte med att torka damm,
sen blev de en sval dusch.
Har även förberett för stranden på lördag så i morgon ska jag göra
så lite som möjligt :)

I går kom mitt rosa skal till datorn, nu saknar jag bara min topp
sen har allt från Wish kommit.



Tror Casper tyckte de va lite varmt ute, han gick in straxt efter jag tog bilden :)


Nu ska jag ta lite kaffe och glo på tv en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...