11 januari 2015

Vilket busväder

Fy sjutton va skönt att min jobbiga helg äntligen är över.
I morgon och på tis är jag ledig då ska jag bara vara och göra så lite som möjligt.

Vilket väder vi hade i går och i morse, usch gillar inte när de stormar 
samtidigt som de snöar.

Utanför jobbet på förmiddagen igår.


När jag sen på kvällen åkte hem va de massor med snö.


Nu ska jag kolla tv en stund innan jag lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...