06 januari 2015

Julen borta även här.

Äntligen har jag fått tillbaka min dator igen :)

Gillar inte att blogga från ipaden eller mobilen.

Nu har jag även städat bort julen här på bloggen :)

Idag har Freya och Maya varit här medans Jessica har  gjort lite annat.
De va så mysigt att få rå om dom en stund.

Är ledig några dagar och börjar mitt pass på fre sen jobbar jag
hela helgen så nu ska jag passa på att bara vara dessa dagar.

Nu ska jag fixa lite kaffe innan tv:n börjar.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...