15 januari 2015

Lockar som håller

 Har bråkat med mitt hår ett tag när de gäller lockar.

Tar 1 tim att locka mitt hår och efter mindre en 1 tim. så är alla lockar borta :(

Nu har jag äntligen hittat en värme spray som gör att lockarna
håller i 3 dagar :)

Testade den hos Jessica en dag och idag hittade jag den på
Hair & Shop.

Så i morgon ska här lockas hår :)


I morgon har jag sovmorgon och de ska bli så skönt.
Jobbar dag egentligen men min kollega behövde byta så jag börjar 16
i stället och jobbar några timmar bara innan jag tar helg.

Så jag ska sova ut i morgon och så ska jag städa.

Nu ska jag inta soffan bredvid denna utslagna hund :)


Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....