02 januari 2015

Nytt år

Då är de 2015, tänk va tiden går fort.

I går slappade vi hela dagen, vi va såå trötta när vi kom hem.

Nyårsafton firade vi hos mamma o pappa.


Vissa va så trötta när kl började bli en del :) 


Leo hade en konstig stil :)


I dag har vi städat och sen tog vi en sväng till LM då jag skulle köpa en
fyrhjuling till Aston.

Hittade detta fina hjärta där


och dessa som jag satte på sidan av garderoben i sovrummet.



Ska sätta nå fina vykort i den när jag hittar nått som passar :)

Bloggar från surfplattan vilket jag inte gillar, men tyvärr har jag ingen dator
just nu då den är inlämnad.

Nu ska  jag kolla klart på dum dummare :)

Ha en skön kväll.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....