18 januari 2015

Vatten kristaller

För snart 1 år sen fick jag dessa vattekulor av mamma.
I går kväll la jag dom i vatten och i morse va dom klara.

La ner dom i en skål och satte och ljus och en blomma i.
Ser så läckert ut :)



Så mycket finare än tråkig blomjord :)


Idag testade jag att locka håret med nya sprayen, och nu
sitter korkskruvarna äntligen :)


Nu ska jag slappa i soffan och i morgon är de dags för jobb
med denna goding igen :)

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...