09 januari 2015

Loggar snart in på jobbet


Usch snart börjar min jobbar helg.

Avskyr verkligen att jobba helg och våra pass är långa :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...