08 april 2013

April väder


Tjingeling

Inte ofta jag tittar in här just nu märker jag :)

Nu är de i alla fall slut på ledigheten och dags att börja jobba i kväll. Jag har varit ledig
3 dagar på raken men tiden går så fort så de känns inte att jag varit ledig.
Längtar till sem. nu :)

I fredags va mamma och pappa här och firade mig som fyllde år i torsdags.
I lördags roade vi oss med att lämna in min surfplatta som är totalt död och vill inte alls starta.
Sen va vi och köpte ny intercom till hjälmarna då mannens pajade förra sommaren. Fick till bra pris
och satte på dom och skulle testa dom, då gick de inte att lyssna på musik, men allt annat funkade.
Så i lördags lämnade vi även tillbaka dom och köpte lite dyrare så nu funkar allt :)

I går sken solen och vi tänkte ta första hojturen till mamma, kom till ok för att tanka, där fick vi
inte upp tanklocket och så började de snöa och inte så lite heller, så de va bara att åka hem och byta
om och ta bilen, typisk aprilväder.
Så fort vi satt oss i bilen sken solen igen haha.

Ja ja de va våran helg och nu är de måndag igen och jobb, har ingen lust alls men de är bara att bita ihop.

Ha en bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....