15 april 2013

Regnet öser ner, men va gör de.

Jag njuter verkligen av denna dag.
Retar inte ens upp mig på att de spöregnar ute, för jag är ledig och bryr mig inte om vädret.
Men kan erkänna... lite i alla fall att de hade ju inte varit dumt med sol och lite värme, för då
hade man kanske kunnat tagit en hojtur mot kvällen :)

Skulle sova ut men som vanligt när jag är ledig så vaknar jag tidig vilket inte gillas.
Har röjt här idag och fixat med hundarna då jag inte gjort en släng mer än att jobba i helgen.
Nu sitter jag och äter lunch och bara är. 
Ska absolut inte göra mer idag mer än att njuta :)
Har fixat middagen så den är bara att skicka in i ugnen när de är dags att äta.

Snart blir de en kopp kaffe och en smoothies med jordgubbar och mango (mums)


Näpp nu ska jag surfa runt lite.
Ha en härlig dag mina vänner och alla som jag känner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....