27 april 2013

Fullt ös idag

Gokväll

Vilken vårdag de varit idag, helt underbart väder.

Vi började förm. med att åka till Uppsala och kolla in Lelles mc där dom har så mycket kläder.
Fyndade och hittade en tunnare jacka som man kan ha när de är riktigt varmt och sen köpte jag 
ett par nya handskar för halva priset.
Efter de åkte vi hem med grejerna och sen direkt till Ica Maxi för att storhandla.
På Maxi hade jag tur och hittade dojor som jag letat efter ett tag till vettigt pris.
Sen hem och packa upp allt och ge hundarna mat sen åkte hundarna i badet, så nu är dom dammfria ett tag till :) Så i morgon åker fästing halsbanden på som jag köpte idag. Inget dom gillar men dom
vänjer sig då som brukar sitta på i flera månader.
Sen blev de middag och nu sitter vi i soffan och gäspar :) :)

I morgon ska de bli lika fint så då blir de hojåkning. Vi tar nog en sväng till landet och hälsar
på mamma och pappa.

Nu ska jag gäspa vidare i soffan :)

Ha en sköm kväll

1 kommentar:

  1. ja igår var de verkligen hojväder och idag hoppas jag på sol för turen går till storstan idag för träff med vänner.
    Ha en skön åktur!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...