11 april 2013

Nya lyktor

Vill att värmen ska komma nu så jag får göra i ordning ute :)

Hittade dessa solcells lyktor på Rusta som passar perfekt till våra möbler.
Så dom ska jag hänga i kedjor längst ut på balkongen.


Dessa 2 som oxå är solceller ska jag sätta i mina höga rotting krukor :)


Ledig i 2 dagar nu och ska straxt gå ner till Jessica och fika och så ska hon fila ner
mina naglar som är så långa så jag knappt kan göra nått.
Ska till complete och fixa naglarna om 2 veckor så tur ja har Jessica som kan fixa i mellan :)

Nu messar Jessica att kaffet är klart så jag ilar nu.
Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....