29 mars 2013

Glad påsk


Hej

I går kväll firade vi lilla Freya som fyllde hela 1 år, tänk va tiden går fort :)
De blev både indisk mat och kaffe med tårta, de va sååå gott som vanligt.
Jessica är så duktig på att göra indisk mat.

Sov ut i morse och de va skönt, för denna vecka har jag inte kunna sova ut när jag varit
ledig då de har varit kurs och en massa annat.
Jag klev inte upp förens kl:10 sen satt jag ett bra tag med kaffe innan telen ringde och kaoset
va ett faktum. Sjuka folk på jobbet och flera som är bortresta så de var bara att sätta igång
och ringa runt och pussla för att lösa helgen, som tur va så löste de sig så nu hoppas jag att
jag får en ledig lör och sön utan samtal från jobbet :)

Jag jobbar i kväll, men bara 4 tim. som jag ska tillbringa med pappersarbete sen tar jag helg :)

I morgon ska vi till mamma och pappa och käka påskmat :)

Nu ska jag återgå till mitt slöande innan kvällens jobb.

Ha en härlig långfredag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....