14 april 2013

Äntligen

Såååå skönt att jobbar helgen är över :)
Ledig i morgon sen jobbar jag bara 3 dagar nästa vecka :)

I morgon ska jag sova ut och bara vara hemma och fixa och dona.
 Nu ska jag fortsätta glo på tv.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...