10 maj 2012

Trött efter besöket

Åter igen har jag idag varit hos kiropraktorn, och jag blir sååå trött efteråt.
50% av min inflammation är borta och de känns så skönt.
Så nu ska jag dit nästa vecka igen och jag hoppas de är sista gången.
Denna inflammation har jag gått med länge utan att veta om de, men förhoppningsvis slipper jag
min knutor och allt va jag får i ryggen till och från.
Just nu känns de bra att jag åkte på ryggskottet för då gick jag äntligen iväg vilket jag skulle gjort för flera år sen. Men detta är så typiskt mig och tro att allt går över av sig själv :)
Nu ska jag ta lite kaffe så jag piggnar till sen invänta Let`s Dance.
Ha en bra kväll

1 kommentar:

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...