04 maj 2012

Min rygg


Godmorgon
Jävligaste natten på ja vet inte när. Har så ont i ryggen och har vaknat så fort jag försökt vända mig.
Tog minst 10 min att ta sig från sängen till toan och jag kan inte böja mig och knappt gå. 
Just nu sitter ja på ena skinkan på en stol och de va en mardröm att bara komma ner på stolen.
Jag hoppas verkligen min tens apparat gör susen så att denna stora muskelknuta släpper.
Annars kommer jag inte kunna gå ut med hundarna, har inte ens kunnat ställa ner vatten till dom.
Ger de sig inte så har jag nog inget val att ringa hem sambon för hundarna måste ju ut.
De känns som nån sticker en kniv i ryggen bara ja hostar, och jag får gå med korta steg.
Fan jag har inte tid med detta, tänkte ju fixa och dona här hemma och packa för att åka till landet i kväll, ska även klippa mig idag.
I morgon går ju flyttlasset från Bålsta till Fjärdhundara.
Ja ja vi får se om jag blir sittandes här eller inte.
Ha en bra dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...