06 maj 2012

Flytten klar

Nu så är mamma o pappas flytt klar. Tyvärr kunde jag inte hjälpa till då jag är värre än nånsin i min rygg.
Så ont har jag aldrig haft, nått måste ha låst sig totalt. Har inte kommit ur sängen på morgonen inte kunnat klätt på mig själv eller gått på toa och då har jag ont för jag är envis och ber aldrig om hjälp.
I lördags morse börja jag till och med må illa av smärtan, så i morgon ska jag ringa kiropraktorn och få en akut tid för jag är helt slut då jag heller inte kan sova då de gör ont när jag ligger, sitta kan jag bara göra korta stunder.

Eftersom jag inte kunde bära nått så roade jag mig med att vara i lekparken med William



 Ont i fingret, men de gick över på en gång.


 Kramas med Rocko


Rocko


 Flyttlass 


Hundarna njöt i solen på landet




Selma frös så hon fick låna mammas tröja :)


Nu ska jag upp å gå en stund då sitta för länge är döden för min rygg.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....