19 maj 2012

Snart kommer värmen

Godmorgon
Ser ut att bli en kanon fin dag idag, kan blir upp mot 18 grader :)

Igår hade jag besök av min fd arbetskamrat från Arboga, och hundarna hade full kolla
så fort lilla Isak (5v) lät.
Electra hade inte ens tid att äta för hon va barnvakt hela dagen, så typiskt henne att ha full koll :)


Min galna son har kromat spjälsängen han hade som liten och som hans son nu ska få :)
Fast ska erkänna att de blev ganska häftigt :)


Härom kvällen va vi och hälsade på min bästa vän Teija 
och självklart tog jag ett kort på hennes valp som är sååå otroligt fin :)


Nu blir de frulle här sen får vi se va denna dag ger.
Ha en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...