09 maj 2012

Massor av regn


Idag har har de kommit massor av regn, och så typiskt när vi planerade en promenad.
Vi tog i alla fall en kort promenad och hämtade Maya på dagis och de räckte för mig för jag är nog inte
så frisk som jag tror. Blev helt slut i ryggen av den korta promenaden.
Vi tog en fika hos Jessica i stället och jag satt med Freya i knät och bara gosade, och som vanligt så bara sover hon och är så snäll.
Mår i alla fall ganska bra och har i natt sovit bättre, men de är fortfarande svårt att vända sig i sängen.
Kan sitta normalt nu och ta normala fotsteg så de går framåt :)
I morgon ska jag tillbaka till kiropraktorn och nu när jag vet hur de går till så bävar jag mig lite.
För inte sjutton är de skönt när han håller på så de knakar och brakar i hela kroppen, men de är de värt.

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen.
Ha en skön regnig kväll

1 kommentar:

  1. Här är de också bara regn regn :(
    Va jobbigt med ryggen, jag har gått 10ggr nu hos kiropraktorn, en dyr historia men värt varje krona.
    Snart är jag helt helt bra men är försiktig nu.
    Krya på dig! kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...