07 maj 2012

Ryggskott



Ungefär så här känner jag mig när jag vankar runt här hemma.
Fick en akut tid i dag till kiropraktorn.
Kraftig inflammation och ett kraftigt ryggskott så inte så konstig att jag inte kunnat röra mig :(
Har lika ont fortfarande men ska tillbaka på tor då jag måste vila i mellan.
Men de kommer börja ge sig snart, och jag lovar att de ska bli så skönt att kunna ta vara på sig själv igen.
Gillar inte när andra måste dra mig ur sängen och klä på mig och de är drygt att inte kunna sitta och ligga.
Blir så slut av att trava omkring här hemma, men men.
Ska även få ett tränings program på tors. så jag kan bygga upp min muskulatur i ryggen så jag slipper råka
ut får sånt här igen.
Längtar tills jag kan promenera igen och vara normal utan att skrika rätt ut av smärta så fort jag gör nått.

Nu ska jag faktisk lägga mig 5 min, är helt slut just nu
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...