05 juni 2011

Sååå trött

Hej mina vänner
I dag är sista dagen å jobba sen är jag ledig 2 dagar, och jag lovar att d ska bli skönt för idag är jag sååååå trött och de ger sig inte heller.
Jobbade 2 tim. i morse och sen har jag torkat allt damm här hemma och tvättat, allt för att få njuta av att vara ledig i morgon :)
Nu har jag nyss varit ute med hundarna och T håller på att byta däck på min cykel då d va sprickor i hela däcken.
Ny cykelkorg blev d oxå så jag ska nog passa på att tvätta av den innan jag åker och jobbar igen.
Nu ska jag äta lite lunch sen ta en kopp kaffe och bara slappa tills d är dag att jobba igen.
Fasiken i kväll missar jag BB finalen :(
Men får kolla reprisen i morgon :)
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....