30 juni 2011

Moln som kommer sakta men säkert

Hej
Njuter som sjutton då de är sista lediga dagen. I morgon börjar min jobbar helg men de brukar gå så fort, 3 dagar sen är d ledigt igen :)
Nu har jag nyss tagit en sval dusch, ska ju och klippa mig kl 15 sen en sväng till lidl och handla lite till jobbet, arbetskamraten ska ha kakor hehe hon är ett kakmoster :)
Sen blir d hem och ge hundarna mat och gå ut med dom sen ska vi åka en sväng till Nattmaran i Enköping (d heter inte så men så säger vi) måste sen om dom ha nån klänning.
Sen åker vi ut en sväng till landet för att hämta mina nya mobilskal som min snälla syster köpt åt mig i Ullared :)
Där blir d kaffe och bad sen hem och bara slappa och ladda för jobb i morgon.
Hört att vädret ska inte bli så bra i morgon och här börjar d redan komma upp lite moln men d är härligt varmt än så länge i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....