21 juni 2011

Ont i halsen

Hej
Tillbaka igen efter en intensiv jobbarhelg. Sååå skönt att ha 2 dagar ledigt nu sen jobbar jag
på tors till 16 sen är jag ledig igen :)
I söndags kväll fick jag ont i halsen och i går på jobbet mådde jag väl inte så bra men tog mig igenom kvällen i alla fall.
Ska avvakta tills i morgon och är d inte bättre så får jag ringa läkaren för jag misstänker att jag kanske åkt på halsfluss då jag de gör sååå ont när jag sväljer.
Går i alla fall bra att hålla sig upprätt så länge jag har tablett i kroppen.
Tog en sväng ner på stan idag då Teknikmagasinet hade billiga iPhone grejer :)
Blev 1 vitt skal och 1 vinrött sen blev d en penna till mobilen och ett nytt skydd.
Ja jag vet att jag är en telenörd älskar allt roligt till mobilen :)
Nu ska jag färga håret och testa detta märke få se om de är bra :)
Sen ska jag nog inta liggläget i soffan och vila en stund.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....