29 juni 2011

Frostar av frys

Godkväll
Idag har d varit full fart här hemma. Har badat 4 hundar och haft mamma och pappa här på middag. Dom hade med sig en frys till oss så jag ska kasta en utav frysarna vi har då de ej finns några lådor i den.
Så just nu håller jag på att frosta av ena frysen, måste ju passa på när jag har 3 frysar nu.
Så snart är d klart då ska jag stänga av den som ska kastas.
När mamma och pappa åkt så åkte vi en sväng till Nisses och biltema
och på Nisses hade dom rea på krukorna som jag har så nu blev d 2 höga krukor
Denna fina lampan hittade jag på Lidl igår och den lyser så fint när d är mörkt ute.
Nu ska jag kolla om d är dags att torka ur frysen.
Ha en kön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...