16 juni 2011

Äntligen är vi hemma

Nu är vi hemma från vet. och allt är klart :)
De va nog mer jobbigt för mig än för Casper.
När dom sövde honom satt jag med honom i knät och känslan som kommer upp när han
somnade in är så jävla jobbig. Antar att den kommer ifrån när man tagit bort ett djur :(
Jaja allt gick i alla fall bra och nu är vi hemma och skönt är de att de är klart.
Här har han fått sprutan för att vakna upp, han blev så tung att sitta med så jag la
honom på golvet, vågade inte ha han på bordet om jag för 1 sek. skulle titta bort just då han vaknade, bordet är ju ganska högt.
När en hund skällde till utanför vaknade han upp
Här har ha nyss satt sig upp men är helt borta som syns då tungan bara hänger
Mattes lilla plutt är äntligen hemma hos sina kompisar och nu sover han som en stock,
och de lär han nog göra resten av dagen.
Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma på min sista lediga dag.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....