13 augusti 2010

Saknat min mobil

Godkväll
Här är d mys ute i värmen nu :) 22 grader och d är såå härligt.
I dag fick jag äntligen tillbaka min nya mobil som varit på lagning i 2 veckor.
Ja har bara otur så fort jag skaffar en ny mobil :( Förra mobilen hade jag kanske i 2 mån. så pajade den och nu denna kanske jag hann ha i 1 mån. sen gick den oxå sönder.
Men nu så har jag äntligen fått tillbaka den och nu hoppas jag den håller :)
Efter vi hämtat mobilen så tog vi en tur till Sala, Ewa har så länge pratat om en affär där som heter Nytt & nött där dom har så fina saker. Dom hade verkligen fina grejer där men jag hittade inget som jag ville ha så vi åkte och käkade i stället :)
Nu i kväll har vi bara slappat och slöat och d ska jag fortsätta med nu :)
Ha en skön kväll
En trött Casper hälsar :)

1 kommentar:

  1. Gomorgon, de lät som en mysig kväll som våran, fast du hade lite senare bilder från balkongen kanske :)
    Ha en bra dag! kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...