27 augusti 2010

Gårdsfest

Hej

F.......N va arg jag blir nu. D går inte att ladda upp bilder här, har testat massor av gånger :(

Skulle ju visa d stora tältet dom ställt upp ute på gården här då vi har gårdsfest här i morgon.

Mat, dryck och trubadur blir d så d ska bli kul, hoppas bara vädret är med oss :)

I dag har T bytt skift och jobbar förmiddag i stället för efm. Vi ska nämligen ta

en sväng till landet och vattna och ev. klippa gräset då mamma och pappa är i turkiet.

Skulle även vilja hinna med marknaden som är här i helgen då jag åter igen behöver en ny väska då jag sist köpte en vit och kommer ALDRIG göra d igen.

Denna helg är lite full då gårdsfesten tar nästan hela dagen i morgon och i kväll måste vi till landet, söndag vet man inte hur man mår :)

nu måste jag sätta lite fart här men provar igen sen å lägger in bilden på tältet.

Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Kul när dom fixar lite, du får prova o ladda upp igen.
    Ha så kul! Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....