18 augusti 2010

Panik

Hej

Shiiit va glad jag är nu, min hemma nyckel har nämligen varit på villovägar och jag som alltid är så noga just med nycklar.

Hämtade ju nyckeln hos Ewa i måndags tror ja d va, la den i byxfickan eftersom jag cyklade, sen har de varit helt borta. Senast idag har jag gått igenom allt och kollat så att d inte va hål i byx fickorna men d va d ju inte.

Tog jeansen nyss och la dom på tvättmaskinen för jag skulle ta en dusch och när jag tog brallorna och skulle sätta på mig dom då får nyckeln iväg efter golvet????

Fatta inget först och undrade va sjutton den kom i från, men insåg att den antagligen har legat i byxbenet som jag haft uppvikt några varv när d varit varmt :)

Herre gud vilken tur för har jag inte hittat den så kanske jag så småningom tappat den ute.

Den måste ha rasat från min ficka till uppvikningen när jag hängt brallorna över en stol.

Glad är jag i alla fall nu och kan äntligen pusta ut :)

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så jag får gå i väg med My som ska klippa sig kl: 15

Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Jag får också panik om jag råkar lägga bort mina nycklar eller plånbok, ibland lägger man dom på konstiga ställen.
    Skönt att du hitta dom igen.
    Kramis Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...