19 augusti 2010

Regn och trötta hundar

Hej
I morse när jag klev upp va d mörkt och regnet vräkte ner.
Jag fick sitta med mitt kaffe över 1 timme innan hundarna behagade kliva ur sängen :)
När dom väl klev upp gick dom direkt och la sig i korgarna förutom Casper som ville hjälpa
matte att bädda sängen :) Kan ju säga att d inte funkade så bra för han röjde och busade så d gick inte alls att bädda.
Dom har varit trött hela dagen men d beror säkert på d tråkiga vädret.
Nu ska jag ta mig i kragen och dammsuga bort allt grus som kom med dom blöta hundarna in.
Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Godmorgon, förstår att dom drar in en del, min lilla är korthårig och det fastnar ingenting på hennes päls men när hon hårar kan man bli tokig, kryper ju in överallt, då är det jobb.
    Kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...