11 augusti 2010

Lite köp från Ullared

Hej
Sov ut ända till 10.30 idag, d va behövligt kan jag säga :)
Sen har vi röjt och fixat här hemma med dammtorkning och tvätt och skurning av golv.
Nu har jag tagit en dusch och ska bara njuta av dagen.
Här är lite av d jag handlade i går.
Nya påslakan och lakan som nu hänger på tork.
Ny pump och tandborst mugg. Denna häftiga som jag ska sätta i köket någonstans.
Burk att ha topps i :)
Denna hink va så häftig, på baksidan hänger d en skopa.
Två lyktor
Sen va d lite mer smått å gott som ett koppel till Casper, bajspåsar, hårfärg, nagellack,
tvål och lite annat som jag knappt kommer ihåg :)
Kolla här då, en av trumpeterna har fått massor av knoppar :)
Här är nu äntligen hela gruppen komplett :) D blev massor av plats nu ute, så nu får vi
plats med mera blommor hehe, men d får blir till nästa sommar.
Ha nu en härlig dag i d fina vädret :)

1 kommentar:

  1. Va fina saker du handlat, nu vill jag också åka. Gruppen var också jättefin.
    ha en bra kväll! kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...