01 augusti 2010

Hundutställning

Hej

På förmiddagen va d sol och riktigt härligt ute så vi åkte bort till Lövudden för att kolla på

hund utställningen. Vi hann väl vara där max en haltimme så kom regnet *suck*.

Hann i alla fall se lite hundar, alltid lika roligt att kolla alla människor som ställer och hur dom är så finklädda. I bland funderar man på om domaren ska dömma hunden eller människan :)

D va bara vinthundar, men som tur va så fick jag chansen att se 2 Shih tzu i alla fall :) :)

Nu har vi nyss varit ute med hundarna och innan dess tog jag mig ann lite tovor som hundarna fått då dom har haft tikskydd..... en sak säger jag bara, tikskydd och långhårs hund passar inte ihop d blir bara tovigt :)

Men nu så är tovorna borta och hundarna trimmade i ansiktet, så nu ska jag bara ta d lugnt resten av kvällen.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....