24 september 2014

Ruggigt och kallt

Fy va kallt de blivit, tar ett tag att vänja sig.
Jag är en fryslort och har alltid problem med vad jag ska ha på mig på
hösten. Gillar inte att ta på mig för mycket men skulle helst vilja 
plocka fram vinter jackan, men då kommer jag frysa när väl vintern kommer.

Har kollat in dessa lättvikts dunjackorna men betalar inte 700:-
för en jacka som jag ska ha nån mån.

Idag när vi va på Maxi och storhandlade så hade dom sådana jackor
för 299:- så jag slog till direkt.

Nu slipper jag frysa ute :)

Såg vädret för i helgen och då ska de bli 17 grader, behövs inte då
jag äntligen har en varm jacka haha.


Här på Maxi bygger dom om så man hittar ingenting längre, men de
blir nog bra när de blir klart. Tycker dom fått in ganska snygga
kläder igen så jag hittade en tröja som jag slog till på :)


Nu ska jag tända lite ljus och njuta i soffan.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....