20 september 2014

Jobbig vecka

Godkväll

Denna vecka har verkligen varit upp ner och upp :(

I måndags kväll när jag kom hem från jobbet fick jag ett tråkigt 
dödsbesked av min mamma.
Tisdag va jag hemma från jobbet och mådde inte alls bra. Ons jobbade jag
med en fruktasvärd huvudvärk och tors gick bättre.

Bävar för begravningen men de är sånt man måste igenom så är de bara.

Idag har i alla fall vart en underbar dag då sonen med familj varit här hela dagen :)

Barn kan verkligen underlätta allt och få en att skratta och må så bra :)

De blev fika med glass och sen åt vi mannens goda lasagne.

Även Jessica, Messi och barnen kom hit så de har varit full rulle här hemma hela dagen,.

Sonen tatuerade klar min arm så nu är jag lagom öm.


Fullt i soffan :)



Aston och Freya kollar in fiskarna.



Barnen myser med Veronica.



Min onda arm, tur de går över fort :)



Nu ska jag bara slappa i soffan.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...