12 september 2014

Lite annorlunda naglar

Jag bara njuter idag, så skönt att vara ledig :)

Har fått mina naglar fixade idag. De är ju så modernt och ha olika
färger så jag va tvungen att testa.
Hel svarta men en nagel på varje hand har bara glitter i alla dess färger.

Jag är super nöjd :)


Efter nagel fixet följde jag med Jessica och hämtade
barnen på dagis (har inte träffat dom på 2 veckor)
Fick så härliga kramar av dom och Maya har ju undrar om jag åkt bort
då vi är vana att ses ofta.

Nu sitter jag här och bara slappar och väntar på att gubben ska sluta jobba, då
ska vi åka direkt och rösta sen ska jag smita in och sola :)

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...