08 september 2014

Höst och stress

Ingen rolig tid just nu.

Hösten på intågande och den gillas inte av mig.

Sen jobbet är just nu så stressande.

Känner mig så här när jag kommer hem.


De har varit mycket ändringar av schema och tider, plus att vi
nu inte bara har en brukare att ta hand om utan även en valp
som är mer vild än tam och sååå ouppfostrad så man sliter sitt hår.

Jag vet att de med tiden kommer bli bättre och lugna ner sig men just
nu är de jobbigt.

Nog om detta. 
I helgen har de varit kanon väder så vi har åkt hoj hela helgen :)

I går va vi och firade min son som fyller år i morgon så jag passade
på att ladda farmors batterierna :)

Aston är så rolig just nu och babblar hela tiden :)

Nu ska jag slappa en stund sen är de dags att gå ut med hundarna
och ge dom mat innan jag åker och jobbar.

Ha en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...