11 september 2014

Nu är jag lugn

Godkväll

Fy sjutton vilken vecka de varit. Stress på jobbet så jag har haft så
svårt att sova på nätterna :(

Men idag har de varit bättre och jag börjar komma in i våra nya rutiner
med denna lilla kille som ställer till med en hel del bus.

Hinner knappt sitta en sek. på jobbet just nu men jag vet att de blir bättre
ju större han blir.



Idag slutade jag 15 och åkte direkt hem och torkade damm och storstädade
toaletterna, sen tog jag mig ett skönt bad och bara varvade ner.

Nu har jag slagit ner rumpan i soffan och ska bara njuta av att min helg börjat.

I morgon ska jag fixa mina naglar och sola och så ska jag åka och rösta.

Nu ska jag återgå till att göra så lite som möjligt :)

Ha en skön kväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....