03 december 2013

Sugen att klä granen

Denna vecka är mycket bättre än förra.
Jobbade igår kväll och nu är jag ledig tills fre :)

Idag har jag fixat här hemma sen solat och så har jag färgat håret.
Har tröttnat på rött nu så denna gång blev de mörkbrun vilket är min orginal färg.


Har varit och hämtat Maya på dagis då jag lovade henne de i helgen, så när
jag kom fick jag en riktig bamse kram och sånt värmer.

Nu blir de käk sen hög mys faktor med ljus och tv resten av kvällen.


Är lite sugen att klä min nya gran.

Har köpt en vit gran så vi får väl se om jag blir nöjd :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....