17 december 2013

Snart jul ledigt

I morgon jobbar jag sista kvällen sen är jag ledig i 8 dagar.
Jag är så trött så de ska bli så skönt att få vara ledig.

I kväll fick jag detta gulliga hjärta med godis i av Jessica och barnen som dom gjort :)


I morse när jag klev upp så trodde jag inte jag skulle få upp ögonen så trött va jag.
Brukar alltid vakna till när jag kommer till jobbet men idag har jag varit lika trött hela dagen.
Innan jag åkte i morse fick jag ett mess av Jessica då hon vet hur jag lider av detta väder och mörker.
De va en bild på lilla Freya som hade klätt på sig själv och såg ut som ett tok, de fick ju självklart
mig att skratta :)

Sen när jag kom hem fick jag detta hjärta. Dom vet hur dom ska få mig glad :)

Nu ska jag fortsätta titta på tv en stund innan de är dags att sova.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...