30 november 2013

Städdag och kalas

Va ett tag sen jag skrev... IGEN :)

Har jobbat massor denna vecka och knappt varit hemma, lite jobbigt men nu är de gjort.
Så idag blev de storstädning vilket jag aldrig håller på med på helgerna men har inte orkat i veckan,
Har satt upp alla advents grejer så nu är de oxå klart.

Nu har vi nyss slagit ner röven och dricker lite kaffe och bara är efter rantande i affärer.
Avslutade shoppingen med en skön solning.

Nu ska jag bara vara tills kl:17 då ska vi över till grannen och fira Maya som blir 4 år.
De blir tårta och självklart Indisk mat som jag bara älskar :)

Ha en härlig kväll mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....