27 december 2013

Förkyld

God fortsättning :)

Julen va som vanligt så trevlig. De va full fart på julafton så när vi kom hem på juldagen somnade
jag på soffan. 

Nu har jag åkte på en envis hosta och har lite feber men med alvedon så gick jag till jobbet
i morse, skulle ju bara jobba en dag så jag bet ihop.

Nu är de ledigt i helgen sen jobbar jag mån kväll innan jag är ledig igen.

I går va sonen med fam. här så vi hade lite julklapps öppning här då dom inte va med oss
denna julen.

Farmors lill prins :)


Denna tomte kom till oss på julafton :)


Nu ska jag återgå till tv:n en stund innan sängen.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....