10 december 2013

Trist att snön försvinner

Godkväll

Sitter och bara njuter i soffan just nu.
Jobbat idag och när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad och bara slappade.
Nu sitter jag och gäspar men ska tvinga mig vaken några timmar till innan de är 
dags för att sova.

I morgon är jag ledig och som vanligt är de full fart.
Ska fixa mina naglar och sen är de lucia firande på Mayas dagis.

Idag har de regnat nästan hela dagen här :(
Tycker de är såååå trist när vi väl fick snö så ska den försvinna.

Tror inte vi kommer få nån vit jul i år... tyvärr :(

Nu ska jag återgå till att göra ingenting :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....