26 juni 2013

Sommarfrilla

Hejsvejs

Tråkväder idag men de gör inget. Är ledig och får lite gjort inne och ibland behövs de.

Idag har hundarna varit och fått sommarfrilla. Äntligen för fy va pälsen växer fort.

Medans dom va och frisserade sig passade vi på att åka ner på Clas Olsson
och köpa nya termos muggar.
Dom vi hade höll inte värmen så nu får vi hoppas dessa är bättre.


Passade på att köpa en ny väderstation till köket.

25 grader inne är inte skönt, spelar ingen roll att de är öppet överallt.


Nu har jag äntligen fått blommor på mina jordgubbar :)


Första blomman utslagen, så fin tycker jag. 


Olivträdet växer massor varje dag.


Nu ska jag dricka lite kaffe och slöa en stund och vänta på att
sista tvättmaskinen blir klar.

Ha en skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....