10 juni 2013

Snart öppnar himlen sig

Från strålande sol till detta.


Nu fattas bara regnet, men de kommer garanterat.

Gillar inte att vara själv när de åskar, tur ja har hundarna som sällskap och dom bryr sig inte att
de smäller :)

Hoppas bara de ger sig tills jag måste ut med hundarna innan jag åker och jobbar, gillar inte att
gå ut när de mullrar.

Idag va jag till läkaren och skulle spola mitt öra jag inte hört med på 2 veckor, sist en sköterska på
jobbet kollade mitt öra så såg hon inte min trumhinna då jag hade en vaxpropp.
Idag när jag kom dit så hade den löst upp sig så jag behövde ej spola, men jag hade vätska
bakom trumhinnan därför jag inte hör något och de har med förkylningen att göra så jag får
stå ut ett tag till med att knappt höra nått.
Så drygt på jobbet när min brukare ropar och jag inte hör henne, men hon är lika så hon hör
inte när jag pratar med henne, så vi brukar bara skratta åt situationen :)

Nu ska jag stänga av här för de mullrar på rätt bra.
Ha en härlig dag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....