13 juni 2013

Projekt målning

Hej
Ledig idag och så har de regnat så jag har storstädat, tvättat och målat.

Fick för mig att mina pallar jag har blommor på ute ska vara vita nu. Ångrade mig så fort
jag hade börjat måla för fy så tråkigt de va :)
Nu har jag målat 2 gånger så nu ska dom bara torka.


Måste bara visa vad alla mina blommor växer ute och fort går de oxå :)

Planterade allt för ca en månad sen.


Väntar bara på att blommorna ska slå ut nu.


Lavendel




Denna kommer jag inte ihåg va den heter.




Snöflingan


Änglatrumpeterna växer så de knakar


Mitt olivträd från förra året hade jag tänkt kasta för de ser inte roligt ut.
På 2 grenar växer de blad och resten kommer de inget alls på.


Men så fick jag se härom dagen att nere på stammen på 8 ställen
kommer de ut blad så jag är glad att jag inte kastade den :)



Nu ska jag titta på tv och bara slappa. I morgon har jag tagit ledig för vi
ska åka till Strängnäs på skolavslutning :)

Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...