04 januari 2013

Julen borta

Gokväll

Idag har jag rensat ut de sista av julen och de är så skönt.
Som vanligt så älskar jag att ta fram alla julsaker men ledsnar så fort julen är över.

Så jag har fixat och donat hela dagen med nya lampor och nya gardiner.

Nu har vi nyss käkat god mat och slagit ner röven i soffan för att glo på tv resten av kvällen :)





Håller på att leta efter ett nytt vardagsrums bord eftersom vi böt ut våran tv bänk
så vill jag ju självklart ha en svart bord nu och de ska vara mindre än de jag har.

Denna tv bänk är till salu


och detta bord.


Så vet ni någon som är intresserad så är de bara att höra av er.

Ha nu en skön kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...