15 januari 2013

Ledig och möte


Vilket snöväder vi har :)
Mysigt så länge man kan vara inne och inte behöver ut på vägarna.

I morse hade vi ett möte på kontoret ang. vårat nya schema som aldrig kommer i gång.
När Maria hämtade upp mig i morse så va vägarna helt ok, när vi sen åkte från jobbet
då va de sååå halt och hade kommit massor av snö.

Jag slipper i alla fall bege mig ut då jag är ledig så jag ska gotta ner mig i soffan och bara
mysa med hundarna i kväll. Mannen jobbar efm.

Skönt är de i alla fall nu när vi på måndag börjar med nya schemat (Äntligen) gäller
bara att lära sig de nu när man kan och är så inkörd på de gamla :)

Jag kommer i alla fall inte jobba nå helger nu, bara en fre i månaden då jag kommer jobba
till 22.00 men de är ingen fara med de :)
Så jag är så nöjd men blir inte lika mycket samman hängande ledighet, men de gör inget.

Nu ska jag ge hundarna mat sen blir de ut för en kiss och sen ska jag lägga mig i ett bad.

Ha en skön kväll ni som får vara inne, och ni andrra... kör försiktigt.

1 kommentar:

  1. Vi har också schemamöte i morgon :)
    Ja vem vill ut idag, nu blir det en sväng med Tyra men hon vill nog inte gå så långt, tur man har ibland :)
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...