30 januari 2013

Golf armbåge


Godkväll

Tittar in en snabbis då jag just nu är så trött så ögonen går i kors.

Blev dags jobb i stället för kväll, då min jobbarkompis ville byta då hon ändå skulle jobba natt.
I morse ångrade jag mig när jag skulle upp då jag va så trött, men när jag kom hem så va de
så skönt att ha kvällen hemma :)

I morgon är jag ledig och då ska jag passa på att besöka kiropraktorn för min onda armbåge.
Va där i fredags och då konstaterade han att jag hade golf armbåge, så nu har jag kört med is
10 min varje dag för att få ner inflammationen och i morgon blir de nålar. Tur jag är ledig i morgon
då jag alltid brukar må dåligt når jag varit där.

Nu är de dags för sängen innan jag somnar
Natti natti


1 kommentar:

  1. Ajjj de lät inte skönt, hoppas du blir bättre idag!
    Jag är ledig 9 dagar nu :)
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....