28 januari 2013

Få timmar

I 3 veckors tid har jag jagat trimmet där mina hundar
alltid klipper sig men inget svar, nå konstigt är de då hon alltid svarar och är de så
att hon inte gör de så ringer hon ALLTID upp.
Blir orolig att de hänt nått och vill inte ringa nån annan då de är så nära
och hundarna känner henne.
Får väl vänta nån vecka till sen kanske jag måste ringa nån annan då hundarna börjar
bli alldeles för långhåriga nu.

Har nyss tagit mig ett bad och sitter nu med toning i håret.
Ska jobba kväll men börjar 18 så de är en jäkla väntan innan man vänjer sig med
denna tid. Funkade inte som vi jobbade förut och slutade 14 när vi jobbade dag så nu har vi
ökat på dagarna och minskat kvällarna så i kväll jobbar jag bara 4 tim. känns som jag åker
dit och vänder :)

Nu måste jag ila och skölja ur håret.
Ha en härlig dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....